Söndag

Godmorgon, idag har jag varit hemma i en vecka från Thailand. Tiden går verkligen fort! I fredags var det bal. Skolan hade hyrt en jätte fin byggnad på akerbrygge. Det var verkligen jätte fint. Kändes som att man var på bröllop. Först kom vi in vid långa trappor med röda mattor som man fick gå upp för. Kändes som i en film. Sen kom vi in i en stor sal, den vi står i nedan på fotot. Där fick vi försdrinkar och minglade lite. Alla va så otroligt fina i sina balklänningar. Jag hade på mig en beige klänning som jag köpte när jag va i Thailand.
Sen fick vi komma in i en annan stor sal, in i den dörren man ser bakom oss på bilden. Där var runda stora bord uppdukade, Servitörerna stod uppraddade längst scenen, det var live musik & stora kristallkronor i talket. Gud va fint de va. Till förrätt fick vi nån lax mad sallad, till huvudrätt var det lamm, kokt potatis och tillbehöver. Det var ett par tal också, hyllning till Tjejerna på skolan som Jonas höll och hyllning till våra killar på skolan som Charlotte höll. De va verkligen två riktigt bra tal.
Sen blev de kaffe och chocklad, sen satte live orkestern igång och spela musik så dansade vi engelsk vals, winervals, cha cha och swing resten av kvällen. De va en super kväll!




Kommentarer
Postat av: fredrik

underbart vacker är du babe

2011-01-15 @ 14:21:42
Postat av: Ida

Hej! Har följt din blogg till och från sen starten.

Du kan inte lägga in lite gamla bilder? :) Är så galet roligt att se!

2011-01-18 @ 13:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback