lördag

Idag har Jasmin & Genz åkt hem tillbaka till helsingborg. Dem har varit här i en vecka nu och sökt massor av jobb. I veckan har skolan varit somvanligt, har varit sliten men de e inget nytt de iheller som dansare har man ont nån stans varje dag så jag slutade klaga för länge sen. hehe.. I måndes jobbade jag och i tisdes var vi på edderkoppen teater och såg på jazz on jazz som va koreograferat av Chet Walker, jazz on jazz är Bårdars egna dansekompani. Så väldigt många av våra lärare och fjorets treos va med i år. Annars har jag fått upp mina gardiner , så nu är mitt fönster så himla fint :)
I fredes jobbade jag och idag också har varit galet mycket folk på jobb båda dagarna, nu har vi ätit våfflor & kollat Disney filmer, homajorn & Joanne är här nu, senare ska vi väl spela spel. Imorgon ska jag på badhuset med zara och simma, basta och allt. På måndag startar en ny vecka, nya krafter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback