alltid lika jobbigt med det här







Nu är man tillbaka i Oslo. Har saknat skolan väldigt mycket. Men nu saknar jag alla där hemma jätte mycket! Hade önskat att jag kunde tagit med dem alla hit. Resan igår gick bra. Lisa hoppade på i göteborg så de va skönt med sällskap. Har haft 9 underbara dagar hemma i Helsingborg. Ett par vänner saknades dock♥
Idag va de inte lätt att gå upp kan jag säga, speciellt inte när man har svarta heltäckande gardiner i sovrummet & en riktigt skön säng & ännu bättre äntligen värme i lägenheten! Idag hade vi balett på morgonen med en helt ny lärare Pia Elton Hammer som dessutom va höggravid. Men de tänkte man inte på när hon dansade. Vilken fantastisk kvinna alltså blir helt fasinerad! Sen hade vi kontaktimpro. Egentimme & tillsist styrka & Strech med Kristin Berg! Skön dag, har fått ut massa av denna dagen. Längtar till att få lära mig nytt imorgon igen!
Ska se Idol från i Fredes nu som jag missade pga tjejmiddan som blev superlyckad. Tack vare alla fina vänner man har! Och Fredde som möter upp mig på kvällen så jag kommer hem tryggt och säkert och mamma som låg bakom de mesta. Så lyckligt lottad jag är som har så fina vänner, pojkvän och föräldrar!
jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback