13 dagar kvar






Godmorgon! Igår fick Lisa ett ryck 11 på natten. Mitt i vår laddade skipporunda. Så hon ställde sig coh gjorde kola. Det va väldigt gott då. Sen fick vi ett ryck när Madel kom hem spelade oggachaka och sjöng singstar tills röstarna sprack, de vill säga efter ca 30 minuter.
Nu sitter jag färdig sminkad och påklädd. Va på butiken innan och handla nybakat bröd och klementiner och gjorde varm chocklad på spisen. Om ca en timme ska vi åka in mot stan för Lisa ska inom zara och Madel inom Cubus. Sen ska vi åka hem till Joanne, lyssna på julmusik, baka julkakor, se jul film och drick julbrus. Några andra från klassen kommer vara där också. Men vid 4 tiden måste jag åka för jag ska jobba. Vill verkligen inte vill stanna med dem andra och mysa ikväll. Kommer bli en hektisk dag på jobb. Folk borde inte springa ute på stan idag i denna kylan. Är lovat 10- idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback