Maj 6, 2010

Sämst på att skriva blogg, kanske ska lägga ner detta nu. Har endå aldrig tid att skriva, hinner inte slutta skolan förrens jag e på jobb så de finns inte mycket tid kvar till datatid. Sånt hade massor av innan! Fick jobbet på Friday´s som jag sökte, är så glad att ajg fått de jobbet. Har varit på upplärningsdagar i veckan och repat på spektrum, varit i skolan som vanligt jobbat på mitt andra jobb och så. Så då förstår ni kanske varför jag inte skrivit något.
Nu sitter vi hemma kom hem från spektrum för en stund sen för de blev lite missförståndningar där angående generalrepetitionen tänke rinte ens ta upp de här, är så jävla förbannad! så vi ska tillbaka dit hlav 9 för generalrepetition. Det är lite kul med backstage pass! scenen är 50×30 meter.






Cher och hennes valpar
pitau.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback