Söndag

Igår var jag & Fredde i stan hela dagen. Drack is kaffe , käkade,solade och gick i affärer. Sen när vi kom hem mötte jag upp några från klassen i parken precis vid oss med Savannah. Satt och snackade lite sen började de regna så vi drog hemåt. Sen lagade jag & Fredde mat och såg på film.
Lika fint väder ute idag igen. Hade short på mig igår, helt lycklig. Älskar värmen!
Idag ska vi nog till frogner parkern , de är söndag så allt har ju stängt. Imrogon har dem lovat regn här så då blir de väl filmdag antar jag , sen på kvällen kommmer Lisa tillbaka från Linköping, hon har varit hemma över helgen.




Savannah (lila maskerad helig birma)


Kommentarer
Postat av: mirre

haha duu.. jag skämtade med smset igår :p vi spelade våghals så jag skulle skicka att du va skyldig mig pengar hahaha :D

2010-05-23 @ 13:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback