20 maj

Åh så problematiskt på en och samma gång, annars har jag bara varit hos läkaren och varit i skolan. Har så länga dagar i skolan och massa jobb. Imorgon händer något aldeles extra. För imorgon kommer min älskling Fredrik hit och stannar tills tisdag. Ska bli helt underbart att få hit honom. Imorgon ska vi ha massa rep till föreställningen. Åh de e så mycket nu. Varför sker allting alltid samtidigt. Imogon har Fredde med pappas systemkamera också som jag ska få låna. Så nu kommer jag börja fota igen när jag ska nånstans.
Från de ena till de andra, nu e sommaren här. Och de ska hålla i sig hela helgen. Super!
Nu ska jag gå och lägga mig så de fort kan bli Fredag tills Fredde kommer, ska ladda batterierna i helgen tills nästa vecka för då ska jag jobba heltid och gå i skolan heltid. Får ju se hur de går! Kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback