Sjukling




Hej
Idag va ingen bra dag. Var med på pilatesen. Efter de va jag helt slut har ju blivit bomb förkyld nu helt plötsligt. Fick sitta och titta på, på baletten. Vi hade tåspets halva lektionen, smärta! Sen fick vi se videon från vår studentvisning. De va superkul (: Men efter filmen skulle vi ha lunch sen moderne. Men jag kände mig inte alls bra så jag gick hem istället. Hade en massa att fixa med här hemma. Har blandannat skickat stipendier, sökt fler jobb och så. De e en massa som ska göras hela tiden. Drack varm choklad och nu har jag gjort spagetti & köttfärsås. Snart ska ja dricka c-vitaminer och andra meduciner så jag kan bli frisk nån gång. Har sånglektion nästa vecka. Måste va bra i halsen tills dess. Igår när vi kom hem låt kallelsen till kiho i brevlådan. Im so exited. ska bli så kul att gå. jag och Lisa är på samma dag , skönt de! Audition är i 3 veckor. helt galet, börjar på måndag nästa vecka och slutar precis innan påsklovet.
Nu sitter vi och tittar på hiphip live, dem ska ju börja släppa nya avsnitt nu. Så himla kul de trodde jag aldrig. Nu ska jag kolla på greys anatomy & one tree hill avsnitt som jag missat nu dem sista veckorna.
Imorgon är de skola igen sen efter skolan ska jag träffa Maria och en kompis till henne , vi ska ut och äta på FRIDAY`S. Mysigt värre .

Ni får ha de super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback