its a stupid song

Guitarr hero för fulla muggar! Kan inte sluta spela de nu. I Fredes va tjejgänget här vi spelade och sjöng sing star. Igår vaknade vi runt 10 tiden. städade lite tig en sväng på stan fick gjort lite saker som behöhvdes och vädret va ju helt underbart. Sen när vi kom hem gjorde Lisa kyckling fylld med pesto och klyftpotatis. Sen spelade vi vidare igen och sjöng för fulla muggar singstar-slager. Kom och ta mig långt här ifrån, långt här ifrån, långt härifrån. Haha så kul vi hade. Kunde såklart inte sluta sjunga så vi sjöng in i sista sekunden tills bussen skulle gå. Hant med den och kom ner till chet Noir precis i tid. Sjöng med Lill Babs lite , -jag e en tuff brud i lyxförpakning en tuff brud i snyggt fodral, - E du kär i mig ännu Clas Göran. .. lalalalalaaaa Men så kul va de inte så i pausen smet vi ut och satte oss på Friday´s istället och åt dessert, mm mums vår favorit. Sen runt 11 tiden tog vi bussen hem och somnade gott. Nu spelar vi guitarr hero igen. Haha vilket liv måste ni tänka. Men när man väl börjar så är de bara omöjligt att sluta! Imorgon har vi sovmorgon. Så himla skönt! De har vi aldrig annars... Börjar dagen med balet, efter skolan ska jag på jobb! Och sjoff kommer de säga så har denna veckan också gått. Tiden bara springer iväg de går alldeles för fort enligt mig! Ska lira vidare nu på guitarren så får ni ha de super bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback