26 mars

Äntligen har vi internet! Internet strular en massa just nu, de har de gjort länge. Vi delar ju med grannen så hon mpste starta om sin rauter hela tiden för att vi ska få internet. Men så är hon ju aldrig hemma. Riktigt jobbigt är de! Men nu har vi de. Så prcis när jag ska publicera detta inlägget kommer väl internet försvinna.
Det har varit en riktigt hård vecka denna veckan. Min kropp är totalt slutkörd. Min ena lår muskel är krampas och min ena axel känns som den har lossnat eller något och ryggen ska vi inte prata om! Det är slitsamt det här. Har haft en massa pilates lektioner denna veckan det är de som tar dö på en och alla acrobatiklektioner. Där använder vi ju en massa nya muskler som vi inte är vana vid att använda.
Nu ska jag drick mig en kopp kaffe för att vakna till liv, har börjat läsa en ny bok nu som jag fick låna av Lisa, och jag kan bara inet sluta läsa i den, en oväntar semester av Marian Keys Den är väldigt väldigt bra! Så den ska med på bussresan idag. Och min data som är full med filmer. Kan inte fatta att jag äntligen ska få se min bebis idag, kan inte vänta längre. Savannah♥
Ha en bra dag vi hörs på bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback