12 mars

hejhej
Igår efter skolan stannade jag kvar & tränade på mitt solo. hade noll ideer och inspiration men helt plötsligt fick jags att 5 8:or bara sådär, helt galet! Fattar inte hur jag fick fram de. Sen åkte jag hem fixade lite här hemma. höll på att somna framför tvn runt halv 8. Har varit helt slut dessa dagarna, och har så mky träningsverk i ryggen, från acrobatiken. Men de e verkligt skit kul och så himla nyttigt att kunna som dansare. Idag har vi pilates, jazz & modernt sen ska vi se 3:ornas 3 minuters solo. ska bli jätte kul att få se, direkt efter skolan ska jag springa till centralen och träffa älsklingen! Längtar så  mycket. Nu ska vi gå till skolan, ikväll är de skolfest på bårdar!
Ni får ha en super bra fredag!

Kommentarer
Postat av: mirre

Tack! :D

Jag använder picasa (google program)

finns att ladda ner, sök bara på google på "Picasa" :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback