hello sunshine





Hellu.
Har varit i skolan idag hae sov morgon till kvart i 11. Hade balett med D2 sen hade vi kör, sjöng igenom ett par låtar vi haft under året och slutade dagen med en modern klass med Jan Ivar, den sista moderna för detta året.
Sen gcik jag på jobb och nu är jag hemma har precis varit i dushen och satt mig ner vi datan. Ska plugga lite på proven jag ska ha denna veckan på Fridays , har mitt första egna pass på Lördag. Wish me luck hoppas inte jag får allt för sura kunder då.
Nästa vecka på onsdag sluat vi skolan, de e så sorligt. Kommer sakna klassen så mycket i sommar.
Imorgon ska jag på skolan vi har balett, flamenco och hiphop. På Fredag ska vi se treornas danslinje (avgångstudenternas slutföreställning på teatern. De kommer säkert bli skit bra och i helgen ska jag jobba säkert ha en sista träff med klassen i coh med att de e sista helgen innan alla drar hem och så. Saknar dem redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback