1 juni

Juni. Hur blev de Juni? Tiden gå grymt fort. 2 veckor kvar i skolan, kan inte fatta de. Vet inte hur jag ska klara mig hela sommaren utan min klass här i Oslo. Kommer vara underbart att mötas upp i Agusti igen efter sommaren. Det blir ju som en liten familj för en och vi alla funkar så bra ihop.
Ska bli kul att vara i oslo i sommar! Vi har fullt upp i skolan nu. Har massa rep och träningar inför sommarföreställningen som var en ren kaos igår när vi körde igenom den. Med ombyten och allt. Det va krise! Men mycket hade löst sig till dagens genomköring så nu känns de riktigt bra faktiskt. Imorgon har vi General repetition för skolan, på torsdag är de premiär.

Imorgon kommer mamma och com. hit till Oslo. Vi ska hitta på en del som jag planerat och såklart kommer jag ju vara i skolan varje dag, men pappa kan Oslo utantill numera efter alla antal gånger han varit hos oss. På Lördag åker dem igen och då kommer Lisas mamma & syster. På lördagkväll ska vi se M2 slutföreställning på teatern. (avslutnings musikalarna) På söndag ska vi ha super klassfest och fira att vi är klara med föreställningarna som tagit dö på oss under alla dessa veckorna. på måndag ska vi gå och se sex and the city 2. Längtar så mycket. Nästa vecka blir de massa jobb och skola så klart sen nästa vecka igen slutar vi och det blir fest på Bårdar för alla elever och ansatta :) Älskar bårdar festerna de e dem bästa! Och sen flyttar vi in till Madel.
Mycket som händer.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback