Söndags kväll

Oh har nyss kommit hem svettig efter en underbar klass med Siv Gaustad på The Vibe. Hon är helt fantastisk. en dag vill jag bli lika bra som henne om inte bättre! Tror inte de är möjligt att va bättre än så. Förra veckan va ett helvete. Hade ont överallt, de va bara skit. Men när man har sånna klasser som idag så bara älskar jag att jag valde och göra de som jag gör! För de e fantastiskt! Tack Siv!
Nu har vi gjort varsen smothie, lite mjölk, vaniljyougyrt, bär, florsocker och lite honung, dem blev delikataa! Nu ska jags ätta på Avatar efter den kallar bingen! Imogron har vi pilates 9. Tänk positivt, tänk positivt!

Ha en mysig söndagskväll... .






Kommentarer
Postat av: Anna

Hej babe ! Saknar dig en massa massa ! Fin tröjan från monki var ! Den nyaste skivan är från 2009 och heter Battle Studies, den finns på spotify lyssnade på den där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback