it feels like i been hit by a car


Världdens vackraste kise




Hej. Har försökt få upp min kamera nu två dagar i rad. men min väska är så proppfull så det är omäöjligt att hitta kameran bland all skit. Hittar alltid perfekta bilder att fota här i Oslo. Men när den väl behövs finns de inte tilljänglig. Vill ju visa er all snö som vi har, inatt ska de bli 20- Det är ju nästan lite norrlandsvarning på de.
Både igår och idag har jar varit på jobb, varit så segt har knappt sålt ngt. Vi är full igång med studentvisningen som ska vara klar v 6.
Har en liten pömsig Vannah här bredvid mig, vid datan på köksbordet, hon har blivit mer mammig nu än nånsin förr. Ju mer desto bättre! Imorgon åker Lisas familj hem igen mot Linköping.Ska se Avatar i helgen på bio i 3D, läängtar den ska va grym. Har den på min lilla data men tror det är fräckare att uppleva den på bioduken. Så på lördag blir det nog chino! På söndag ska jag på en gratis workshop med en känd hiphopare från USA. Och jag som skulle vila denna helgen. Det blev inget med de nej! Somvanligt förstår inte varför jag alltid måste vara i full gång! Måste ha fått de från pappa! Nej sov gott!


Kommentarer
Postat av: Faster A

skrattar Ja de måste du fått från din galne far.

2010-01-06 @ 21:44:08
Postat av: Anna

Jag önskar också att du hade varit med ! Den kom från HM och är en kofta som hon satt ihop där fram med en säkerhetsnål. Haha , jag vet , men jag tyckte också att den var snygg så hon fick förklara under kvällen , hihi. Kul att du också gillade den , men det är ju så. Great minds think alike ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback