idag är det ingen vanlig dag för idag e de Annas födelsedag


Flamenco timmen






Herre gud var har dessa dagarna tagit vägen. Det är u helt sjukt som tiden bara springer iväg. Igår satt jag ehla dagen i skolan. misstänker att jag fått nån slaggs ryggskott för i tisdesmorse kunde jag i inprincip inte resa mig ur sängen utan hjälp. Så fick motstå att dansa hela gårdagen. Trist va de! Men idag försökte jag vara med så mycket jag kunde i allafall förutom på Flamenco timmen. Så passade på att ta ett par bilder i min ensamhet! På självstudietimmen fick jag hela klassen till att sjunga norksa gratulationssången till födelsedagsbarnet Anna i kör. De va kul!
Ha en fin kväll.



Kommentarer
Postat av: Anna

Det var jättekul och jag blev jätte överraskad och riktigt riktigt glaad ! :D älskar dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback