hemma!

Hej Oslo! tågresan mot götet gick bra. Lisa, hennes syrra & mamma var på stationen och mötte upp mig när jag kom. Sen körde vi mot Oslo. Men vi fastnade i Strömstad en timme på jakt efter en bemmanad OKQ8 mack. Tillslut hittade vi en och fick tankat. Sen var det bara raka spåret mot Oslo. Nu är vi framme. Bagaet var fullt av mat och resväskor. Tror jag har fått nackspärr. Nånting knasigt är det med min nacke.
Nu är vi hemma i vår lilla lägenhet har packat upp och allt. Har inget val våra resväskor får inte plats i lägenheten. NU är det fullt hus. Lisas mama & syrra ska stanna här till onsdag tror jag. Jätte myisgt med besök. Har nyss ätit riktigt go kycklingsoppa med curry som Lisas mamma lagat.  Så nu är jag mätt och belåten.
Såå kallt det var i vår lägenhet när vi kom. Jisses. mina tår va stelfrusna min näsa med. ush såå kallt. Och tvn vill inte starta, ska ta ett snack med den sen! Har satt på elementen på fullt , har värmt min vetekudd eoch invigt den nu. Ska bära ner resväskorna och sen ska jag nog hoppa i bingen. Saknar alla i hlesingborg redan! Ha de super bra.. Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: mirre

saknar dig redan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback