Fredag

Godmorgon
Vilka problem vi haft med bussarna varje morgon sen vi köpte busskort i onsdes. Så jobbigt, Äntligen idag kom vi på vilka bussar vi kunde ta. Det kom på kontrolantepå tricken (spårvagnen) idag. Skit läskigt va de hade aldrig kunnat se att de va kontrollanter helt normalt klädda va dem blockade utgångarna och allt. Har åkt utan biljett sen jag flyttade hit och nu 2 dagar efter vi köpt kort kommer de på kontrollanter vilken tur säger jag bara. Men va ända skit nervös fastän jag va oskyldig! Blev nästan försenade idag igen pga av busshelvetet! Ska de vara så svårt asså. Nu har vi pilates, jag kan inte vara med pga min rygg. Så jag har satt mig i foajén för att försöka hitta lite inspiration på youtube till mitt & Lisas nummer till studentvisningen (projektarbete). Allt ska finnas på youtube ju men såklart inte de jag letar efter.
Hoppas hoppas, hoppas mitt PS2 har kommit idag på posten. Kan inte vara utan de längre till. Har saknat de så himla mycket. Om de har kommit ska vi sjunga kareoki hela helgen. Kanske blir Cino (bio) idag. Avatar i 3D vi är rätt många från klassen som vill se den. På söndag kanske jag ska på en workshop på Wibe här i Oslo, beror på hur min rygg är. Sen ska vi åka pulka på grymma bakcar här i Oslo 10 minuter med tricken från stan. Ska bli så kul. Hoppas min rygg läkts tills dess. Förresten nån som är med på en sista minuten resa till solen v 8? why not!
Ha en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback