26 januari

Hellu tuesday!
Igår hade vi pilates, måndag morgon, Härligt! Bara gå & se glad ut, sen hade vi modernt , självstudie. Efter skolan gick jag , Lisa, Anne lise & Guru på Gina sen H&M, känns som de va evigheter sen jag va i butiker här i Oslo. Går alltid i träningskläder & luktar svett. Man kommer in i de också! Hittade en tröja på Gina på rean & en shal & ett armband på H&M. Orkade inte kolla mer sen så vi gick till Friday´s och skullle äta vår älsklingsefterätt. Men spontant beställde jag & A.L in varsen Jack daniels burger. Den satt fint kan ni tro. Världens bästa hamburgare! Seeen tog vi tricken hemåt. Idag har jag varit i skolan, va helt seg i huvet idag. Hängde inte med på någonting. kanske min tid är inne nu för att vara förkkyld. har koreogrfaerat den sista delen i vårt slutnummer til föreställningen nu. Som vi ska lära ut imorgon. Läängtar tills de e showtime (: Nu har vi ätit pannkakor , är proppmätta , Lisa har nyss gjort kladdkaka , den ska vi kränga nu & på tvn går how to lose a guy in ten days. ( en av favorit filmerna här hemma ) ..
Ni får ha en mysigt tisdagskväll. Så hörs vi imorgon

Kommentarer
Postat av: Jasmin

NÄR KOMMER DU <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback