söndag

Godmorgon.
Vaknade 12 idag, äntligen fick man sova ut. Så skönt att inte tillbringa söndagarna längre i skolan och slippa höra allt kackel. Kan inte beskriva lättnaden. Har varit på skolan hela tiden dem 3 senaste veckorna känns och övat till studentvisningen. Det har varit kul men jätte jobbigt också. Så mycket jobb, och 16 tjejer i ett rum, ni kan ju tänka er själva hur de låter. Mitt huvud va helt slut i onsdes när vi va på skolan i över 12 timmar.
Hade studentvisningen i Fredes. Och de gick så himla bra. Älskar min klass vi e så braaa! Längtar nästan lite smått till nästa studentvisning som vi ska ha i 2:an! Efter påsklovet väntar sommarföreställningen. 

Igår blev en helt galen kväll. Hela klassen va hos Joanne. Super trevligt. Firade dem två födelsedagsbarnen & att vår föreställning blev en succsé, yeah!
Idag är de söndag och allt är stängt i Oslo. Så de finns inte så mycket att göra, ska väl städa sen hade jag tänkt gå på Sivs klass på The Vibe. Dansa av mig lite, imorgon kommer hela tvedestrand & Bergen hit och vi ska ha klasser sammen med dem. Kommer bli kaos. Men de ska bli kul att träffa dem. Några av dem kommer ju kanske gå i vår klass efter sommaren i 2:a klassen. Sen kommer pappa hit & vi åker hem till HELSINGBORG på torsdag efter skolan, så jag missar sweet charity som sätts upp av M2 :( !
Ohh och grattis till Eric Saade som tog sig till finalen i globen! Helsingborgs stolthet! GRATIIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback