im alive

Hej allihopa. Jag lever! Har haft en massa här hemma. Varit på väla, fikat, varit på massage haft filmkvällar, varit på födelsedagsfest och lite smått & gott. Har haft de så härligt här hemma. Imorse var pappa på bokrean och handlade en bok till mig, hela abbas historia. Så den fick jag av pappsen, kl 9 imorse träfade jag tjejerna på espresso house och åt frukost. Aleks skulle bröja jobba kl 10 så efter hon gick. Tog vi en sväng inom gina och jag fick köpt mig en ny svart tjocktröja, äntligen min gamla från MC är sönder tvättad nu! Sen gick vi en runda på stan och kollade i affärer bara, handlade ett nytt läppstift på make up store också. Har letat efter ett rosa länge och nu hittade jag en som passade mig bra. Och så hade jag den bästa rådgivaren med också Mirre.
Efter stan gick vi in i sybutiken här på söder för att leta efter en sak som jag behöver till min gamla skinnjacka som jag har tänkt förnya lite. men de får bli nästa gång jag e hemma. HIttade inte riktigt de jag letade efter. Så nu sitter jag hemma hos pappa och degar bara. Finns inget på tv och om 1 timme hämtar mamma mig! INgen aning om va vi ska göra. Bara mysa tror jag..  Har fotat lite av de nya som blivit mitt under dessa dagarna här hemma nu som jag lägger upp i nästa inlägg.
Ha de bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback