gardagen pa grillrestaurangen

Nu har vi varit i Thailand i snart 2 veckor. Tiden gar sa fort. Dessa sista dagarna har det varit sa varmt. Har kants som man haft solsting. Martin har en pc har uppe i receptionen sa jag kan springa upp och skriva nar jag vill. och hans dator tog mitt minneskort fran kameran sa de va ju super sa da kan ni hanga med pa resan tankte jag.
Imorgon ar de julafton och vi har bokat bord for hela familjen pa en restaurang som ska ha julbord. Blir skont att fira julafton i varmen. Sen nagra dagar efter ska vi till Patajja. Pa nyarsafton flyger jag och Fredde hem och resten stannar en vecka till i Thailand. Vill inte hem , vill verkligen inte! Bara foratt fa traffa min alskade kise som jag saknar mest i hel varlden.
Det va nagon som undrade om jag kande han pa hotellet. Det ar min mobror som har detta hotellet och den andra som kommer pa bilder ibland. ar han fru och barn! Dem kommer imorgon till julafton. Nu haller jag pa att svettas ihjal sa jga lagger snabbt upp nagra bilder fran igar nar vi at pa restaurang. Sen ska jag hoppa i polen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback