Garanti päls & kappor i Helsingborg

Var inne på Garanti päls & kappor i Helsingborg nu när jag va hemma. Hittade så fina kläder där inne som kommit in nu till hösten. Där fanns hur mycket som helst. Valde ut de som jag tyckte var finast och tänkta visa er. Ni måste gå in och kika. Hade velat ha med mig hem en väst så man slipper ha samma jacka från H&M som resten av halva stan. Klicka här för att komma till Hemsidan.



#1 En av mina favoriter väst, finns i blå,brun, svart och lila

#2 Skit snygg väst till skinnjackan i höst 1995:- finns också i brun,svart & vit

#3 Längre väst.

#4
en enkel svart skinnjacka för 2195:-


#5
så jäkla snygg beige jacka 5495:- med mocha scarvs till som matchar 2195:-


#6
jätte söt grå mocka jacka 3990:- , halsbandet finns också i beige 295:-


#7
Denna pälskragen ä så otroligt fin med sidenband 995:- Så värt! Kan ju användas året runt..

#8 väska finns också i beige 2750:- 
 

Där fanns också massa smycken, skarfsar och väskor..


Kommentarer
Postat av: fredrik

snygging :D

2010-08-18 @ 22:20:54
Postat av: ems

wow, där borde man gå in då, grymma grejer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback