torsdag

Egentligen skulle löparskorna på idag, men de blev inställt. Har endå så mycket träningsverk i låren just nu så dem kan gått få vila en dag till. Idag har jag verkligen gjort ingeting, alla har varit uptagna med nånting och jag har rullat runder på golvet här hemma hos Fredde av rastlöshet. När han kom hem från jobb blev jag så glad så jag sprang ut i trapphuset och hoppade på honom. Dörren small igen av tvärdraget och gick i lås av haspen som han har på dörren. Vilken otur. Freddes pappa fick komma med ståltråd och lirka upp den. Tillslut kom vi in igen.
Nu ska vi snart till pappa och äta sen ska vi nog en sväng på hampan om vädret tillåter.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas att du haft en bra dag! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback