savannah

Den dagen jag fick dig fylldes mitt hjärta och blev helt. Det är helt galet att ett djur kan betyda så mycket för en. Jag minns när jag såg på uppfödarnas hemsida, foton på dig och din syster. Att jag direkt sa att jag ville ha dig. Men ägaren sa att din syster va finare för utställning så jag skulle få din syster istället. Men när mamma och compani kom fram till min och freddes dåvarande längenhet i Umeå. Var Du i mammas famn.
Jag kunde inte sluta känna på din fantastiska päls, se in i dem vackraste ögonen jag nånsin sett. Det var du som hade saknats i mitt liv. Jag va så glad att ha dig. De va så jobbigt att gå i skolan dagen efter, verkligen pain in the as. För jag ville ju bara hem till dig. Det första jag tänker på när jag vaknat är dig, för du väcker mig alltid. När jag ska äta frukost, för du tigger alltid & jag älskar det, självklart ska vi äta frukost tillsammans. När jag ska på toaletten för du brukar alltid gå samtidigt. När jag packar min väska till skolan, hur du försöker få mig att stanna hemma. När jag ska gå är det värsta. Du ser alltid så fin ut och jag vet att du kan se den otroliga längtan i mina ögonen tills jag ska få se dig igen. Jag älskar dig så mycket Savannah du är det bästa som kunde hända mig. Du förgyller min dag. Du är underbar! Stanna tills livet skiljer oss åt!

Kommentarer
Postat av: annsoo

åh, vad fint skrivet!!

Postat av: Alexandra

Vad fint skrivet, men jag förstår hur du känner.

Min katt är väldigt viktig för mig också!

2010-08-04 @ 10:47:15
URL: http://alny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback