how far, so long...

Igår umgicks jag med min fina vän Caroline som har varit på semester i Bari som ligger i Italien. Dit vill jag åka nån gång. Såg ut att vara helt sagolikt där nere. Idag ska jag med mamma och min lillasyster till Malmö. Vi ska besöka danshopen för att få inhandlat stepskor, latin skor och nya tygskor till baletten. Igår handlade jag ny väska till skolan och en ny vattenflaska. Ikväll ska jag träffa Maria & Aleksandra en sista tur innan jag far hem till Oslo. Har saknat min rumskompis i Oslo så mycket, vännerna med och skolan. Så de ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka och ladda om batterierna, och komma igång med allt igen. Men såklart är de fruktnsvärt att säga hejdå till mamma,pappa och fredde varje gång. De kommer nog aldrig gå över. Önska jag kunde ta med dem alla till Oslo, åtminstonde så länge jag ska stanna (:

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: fredde

saknar dig

2010-08-15 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback