Hej Oslo

Hellu ..
Jag lever , förlåt är sämst på att skriva när jag är hemma i helsingborg. Jätte tråkig att jag inte uppdaterat för jag har gjort massor. Men sen har jag knappt fotat någonting och de är ju foton som är roliga. Nu är jag iallafall tillbaka i Oslo, här finns ingen snö mer, så himla skönt, Fast de e tråkigt väder endå annars hade jag gått ut och sprungit idag, imorgon börjar skolan. Längtar vill dansa av mig NU! 

Tillbaka till påsklovet i Hleisngborg, i Fredes bjöd jag hem tjejerna hem till pappa på en tjejkväll. vi hade jätte trevligt. Har lite bilder från dess och på lördagen var vi hemma hos min släkt och åt påskmiddag efter den åkte jag iväg till Sabbes baby shower. Sen blev de utgång och på söndagen fick jag skjuss (stavas de så?) hem till Oslo av pappa kompis som bor här och hade varit på besök i Helsingborg. Har sovit 15 timmar inatt! helt sjukt. Tack vare att Savannah har kommit tillbaka och låg på min kudde med sin tassar i mitt ansikte hela natten! Och sen har jag ju klippt mig hemma nu också, det är mamma som ligger bakom allt! Nej nu kommer de lite bilder, ska lägag in dem sen ska jag se massa film! Och ikväll kommer Lisafisa!


Jag bjöd på sommarbål sådär nu mot våren


Aleks & jag


mina favorit tjejer, bara Lisas som saknas också!


Aleksandra & Mirre


Louice ♥


Carro & Elin


Anna, Jag & Louice




viskeleken, (varför inte ?)







De va lite bilder från i fredes från tjejkvällen.. .


Kommentarer
Postat av: Looooouise

Så roligt vi hade. Det måste vi göra om när ni alla kommer ner till Helsingborg igen! Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback