torsdag & läggdags

Godkväll.
Beklagar de dåliga uppdateringen. I Helgen kom min pappa hit. hant inte med så himla mycket. var och tog workshops hela helgen med Jouquim. Sen gick vi en runda på stan & så hade lite tjej kväll medans pappa va ute med kompisar och rände i stan. Sen i måndes till torsdes har jag varit i skolan halft en massa klasser med joaquim, håller på att sätta ihop en gruppkoreografi, den e så sjukt bra. Alla klasserna har fått göra nummer med honom som har en visning imorgon i sal 1. Ska bli skit kul att se. Igår var det visning med chet walkers koreografier. allt va väldigt mycket sång & dans!  Det va skit bra, fast vi hade bara fått göra teknik och diagonler med honom, trist hade också velat visat up något shownummer. Bara för vi va åk 1. Det första han sa när han kom in i salen första dagen va , who are you? haha. Trevligt värre! Sen varje dag efter skolan har jag cyklat iväg till jobb och jobbat till nio. mendans pappa har lagat kvällsmat till oss varje kväll. Så lyxigt! Sen följde han med en dag i skolan också och kollade på jazzen och baletten, blir för drygt att va med en hel dag för honom från halv 9 till halv 5. Men de har varit super mysigt att ha pappa här man blir så bortskämd och de känns som man är 10 år gammal igen när päronen kommer och hälsar på. Så får det gärna alltid vara ibland vill man inte vara vuxen bara!

Så imorgon är det Fredag. Det kommer bli en hård dag, på morgonen har vi pilates, självstudie sen har vi teknik & funktion med Siv G. Det är typ balett med flöde och jazz kan man säga. Det är himla härligt i allafall och skit jobbigt. Haha^ Precis som det ska vara, sen har vi deen lilla "föreställningen" och sist en sista klass med Joaquim. Sen e de HELG, jag och Lisa ska umgås sista kvällen innan hon åker hem till Linköping och på Lördag morgon ska jag möta upp Fredde på centralen här i Oslo, känns overkligt att bara skriva de. Nu va de ca 7 veckor sen vi sågs, så lång tid ska de iallafall inte ta till nästa gång vi ses kan jag säga. Nästa vecka har vi höstlov, får se om jag orkar lata mig i en vecka nu då! Har så ont i baksida lår och sträcken i min jumske går upp hela tiden också de gör så fruktansvärt ont, mina muskler är bara som ett par klumpar på min kropp nu också så de behövs lov faktiskt, nej nu har vi kollat på idol skrivit reflektion, hade prov i baletten förra veckan förresten, skriftligt den va länge sen man hade skriftligt prov haha. men de gick väldigt bra iallafall. Nu kallar bingen, ska ladda batterierna till imorgon och så måste jag ringa min Kära mor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback