9 september

Hejs
Igår hade vi dubbelkass med D2. Jazz med Siv dansen va sjuk. Helt sinnes bra till rockmusik. va typ 50 pers i en sal, den är i & för sig stor. Men de va grymt kul fick sånt adrenalin av alla som va där. Idag har vi haft modernt med impro, balett och skolfoto, 5 minuter efter vi haft stång på baletten i 45 minuter. så ni kn ju tänka er själv ahur man såg ut. såklart fick jag sitta för jag e kort. Somvanligt! Sen hade vi kör. jobbar fortfarande på greas låten we go together fast på norska. vi har vearandre som shobab showadawada din dong.. Och så fortsätter den. haha!!

Sen hade vi jazz med Siv, sist men inte minst! Gjorde hopp över golvet och fortsatte på kobinationen från igår. Känns i knäna att man hoppat idag! Nu känne rmn sig mänsklig igen. Älskaar att dansa. Förstår inte vad människor som inte dansar blir lycklig av! Dans e de bästa som finns. Nu har jag precis dushat handlade melon på ica innan som jag ska ha med mig i skolan imorgon på lunchen tänkte jag. mm mums! ikväll hlav åtta ska vi möta klassen vid skolan. ska kolla på stå uppare. Raske menn heter dem, ska visst va skit roliga. Så de blir väl ett par timmar där ikväll. Sen blir de hem & bingen! Imorgon ska vi ha med den feta balettboken och flamenco skor , kiolen och allt. Tungt värre. Nu ska jag börja fixa mig så jag hinner bli klar!
Ha en bra kväll! Ska vara flitigare med kameran i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback