20 september




Det känns att man inte vilat i helgen. Är helt slut nu. Antingen för att jag behöver sova mer, eller att jag börjar bli sjuk. Kanske har ätit för mycket godis. Ush jag & Lisa har ätit 1 kg på 2 dagar. Öeee kan inte fatta att de ligger och gror i vår mage nu. så äckligt! De e mammas fel alltihopa. haha! Igår var pappa ute med ett par kompisar. medans jag, Anne Lise & Lisa va här hemma hos oss, bakade, käka godis, ost och kex och drack vin och grejer. Gick inte och la oss fören två. Spelade monopol också! Lisa vann! Såå störigt, hon är en riktig vinnarskalle också så de räcker inte med att hon vunnit utan hon ska verkliga göra de klart för en i 3 timmar efter spelet. Yes yes jag vann! Åhh ni fattar inte hur de känns. Typ så låter hon ett bra tag. Riiktigt störigt haha!! Både igår och idag tog vi klass för gästkoreografen Joaquin Escamella. Han va helt sjukt , har aldrig dansat för en så bra koreograf förrr. Han gick runt till endrog i en, skrek , och dansade och hade sig med en, fick så himla mycket känslor på hans klasser. han sa en massa bra saker också. Att de kommer alltid finnas en massa människor som är längre, smalare , snyggare , bättre och rikare än dig, Att man vill alltid ha den dära ferrarin. Att skita i om man inte har de utan vara glad för att man har en fin familj och att man får göra de man älskar att göra. Han sa de så fint så man blve så lycklig över att jag stod däre. på bårdar i en dansal, svettig i träningsbyxor och att ajg fick dansa. De e de bästa som finns! Blev så tacksam för de! han fick alla till att känna sig speciella också. Äh de va 2 helt fantastiska klasser, har 4 schema lagada lektioner med han nästa vecka i skolan, ser fram emot dem. ska jobba hela nästa vecka också tror jag. På tors åker pappa & på lördag kommer Fredikus! Yeeah! Nu ska vi spela skippo och ta de lungt , är så seg! sen blir de väl film eller ngt. Skola & jobb imorgon! Kraaaam

Saknar dig & tänker på dig varje dag, tack för tröjan . A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback