6 oktober

haii . hårfærgingen blev inte så lyckad de e dærfør jag inte lagt in någon efter bild. Håret ær fortfarande vældigt rød som innan, fast nu ser færgen bættre ut æn den førra urtvættade færgen. Sitter på jobb nu, går bra idag faktiskt. Ær sliten och trøtt bara och jag har en fruktansvært træningsverk i låren. Hade klass med åk 3 idag, dem e så sinnes bra. Det va kul och inspirerande. ni tror inte læraren dyker upp som en chokladboll. Kul før henne medans vi andra blekfisar stod utplacerade i rummet. Vill också va brun! La på mascara idag før jag såg ut som ett spøke imorse. och de e SANT! Imorgon ska vi ha en gæstlælare från USA Paul Henry i modernt. ska bli kul att ha honom denna veckan.  Har precis tryck i mig 2 mackor med svensk prickigkorv. så gott de satt fint. handlade va islatte dag på extra pris. haha islatte har blivit drycken hær i norge. i umeå va de vanilj latte på sandys. Jobbar fram till tors nu så hinner varken lægga in bilder eller nån ting. Men på Fredag ska jag på personalfest & på søndag ska vi ut och æta på fridays med klassen, de ska bli så mysigt coh maten e så god dær ska lætt ha en jack daniels burger. Ska ta med kameran och flitigt fota då. Har varit dålig på de sen jag flyttade hit kænner jag. Ha en jætte trevlig kvæll. Saknar min savannah så sjukt mycket idag.

Har haft mardrømmar i 4 dagar i rad nu. Hade en jætte hemsk om Savannah som jag græt i sømenne och kunde inte sluta nær jag vaknade. Drømde att en hund tog in hela hennes huvud i munnen och bet henen så hon fick hål i øgogene så åkte jag med henen till veterinæren så dog hon i min famn. Det va så fruktansvært jag bara skrek igenom hela drømmen. bara skrek och skrek. ush ryser av att tanka på den bara. Inatt hade jag en mardrøm om att jag hade varit med en annan kille men att inget hade hænt coh att ett annat rykte spreds så Fredde trodde mig inte och vægrade prata med mig de va så jobbigt, ush som jag græt i den med. førlåt fredde Men inget hænde du trodde mig faktiskt inte. Nu fick jag delat med mig av mina drømmar också, de e alltid något.
Tillbaka till jobb, ratsen ær lsut nu.
Kraam

Kommentarer
Postat av: Anna

Hjärtat. Det är skitsvårt att få bort den röda färgen , måste nästan växa ut. Det är fortfarande kvar rött i mitt och jag har inte färgat det rött på månader , bara brunt. Saknar dig !

Postat av: Anna

Strumpbyxorna är från Hm och raggsockorna har mormor stickat till mig :) . Jag kom inte in först i söndags , sen när jag kom in var du inte inne. Väntade tills jag skulle gå och lägga mig. Men ska vi säga denna söndagen istället? Skype söndagkväll ? Kanske borde bestämma en tid ? Love

2009-10-07 @ 22:08:58
URL: http://dasilva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback