4 oktober

Godmorgon.
Vaknade inte alls inatt av Savannah, kryss i taket. Men imorse kl halv 7 vaknade jag av att hon satt på golvet bredvid sängen och stirrade på mig för att jag skulle bära upp henne. Fattar inte varför hon gör så när de bara är typ 3 dm att hoppa upp. Bortskämd är va hon är. Fick springa till sovrummet precis för att hon skriker tills jag kommer och klappar henne. SÅ bortskämd asså. Haha de e mitt eget fel. Nu har jag en massa papper framför mig. Ska fixa med mitt nya VISA kort här i Norge. Har fått en massa papper från banken som jag måste läsa igenom och skicka in. Sen ska räkningen betalas. Och jag måste läsa igenom alla papprena från If. För dem ska jag ringa imorgonbitti innan jag cyklar till skolan. Tråkiga saker, men som måste göras. Ska göra ett nytt recept som jag hittade i veckorevyn igår. Med lax & potatis. creme fraise, vitost, sockerärter och lax i ugnen. Låter lite knas, fast jag ska prova de endå. Lisa kom hem med en HEL fisk igår. haha! Så gott. Nej nu ska jag dränkas i papprena. Kraaam



En fin klänning jag lätt hade burit på mitt bröllop som jag hittade i KLICK


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tycker det lät jättegott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback