15 oktober, REDAN!

Jobbar inte idag känns som de e Fredag för att jag får gå hem direkt efter skolan. Idag har vi haft mycket teoretiskt. hade flamenco (fick använt min nya kiol) Den va såå fin på, hela dansen blev bättre med den på. Sen hade vi modernt med Paul Henry. Hade bara en timmes klass med honom efter som vi skulle ha kost och hälsa föredrag men hela skolan efter lunch. Hade bara en halvtimmes lunch så fick slänga i mig maten sen hade vi kost och hälsa i 2 timmar. Fick lära mig en massa. Så mcyket saker som man gör som man tror är bra men som är helt motsats till vad man tror. Sen hade vi dansaanatomi med Tina Hessel. Som är svensk men hon pratade norska. riktigt irreterande när man kunde haft ens ån tur och haft de på svenska. Fick lärt mig en massa där med. hon ar ju själv varit dansare så hon vet vad hon pratar om. Finns så mcyket man kan jobba fel på som man inte ens vet att man gör fel. Sen efter några år när man börjar få ont så börjar man tänka efter.
Så Carro nu evt jag varför dina knä knakar så mycket när du böjer dig coh va du ska göra (: ska berätta hemlisen sen. hihi!

Så mcyekt jag har saknat min bebis idag. Imorse när jag skulle cykla till skolan så hade det brunnit ngt så fruktansvärt i en lägenhet här runt hörnet. Där va avspärrat , poliser och brandbilar. Fick så ont i magen när jag såg de. Har sån fasa av bränder. Så ända från den stunden hade jag mih mise i tankarna som är ensam hemma hela dagarna. Har haft mobilen med och kollat på bilden som jag har på Vannahs om bakgrund varje halvtimme hela dagen typ. et jag är säkert jätte tramsig men hon betyder allt för mig. Hon är ingen kise, ingen vanlig kise iallafall! Det är min bebis jag födde henne en gång och Fredde är pappa till henne han har lite svårt för att acceptera de bara , men de kommer väl med tiden. Från de till något helt annat. Har vi ett par grannar som har värsta bersprängarna. Så hela våran lägenhet skakar ngt otroligt mycket. hela veckorna, vill inte vara surkärring coh springa och klaga iheller ska lista ut ett sätt att säga ifrån på till helgen.
Nu ska jag och lisa ta vars en mugg chai te och titta på film tills vi ska gå och lägga oss. Är så trött idag! Tur att jag e ledig från jobb. Imorgon är det Fredag, yeeah! Ha de super



middag med klassen på fridays förra söndan



jag & lisa fisa



anna lise, ellen och maren


joanna malin och emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback