10 oktober

Mysfredag hemma. Framför tvn med godis och pizza och allt. Efter skolan idag gick jag & Lisa på stan de har vi inte gjort på 3 veckor typ. Mitt liv är mest i skolan och på jobb. Har jobbat hela veckan. Idag känner jag mig helt färdig, Har en liten personalfest för dem som ville på jobb ikväll, bara sitta och snacka coh dricka öl. Skulle egentligen gå, men kom hem så sent från stan idag så hant dusha och käka pizzan vi köpte en vesuvio för 120 norska. De ni haha, men den va riktigt tjock och stor. De va värt de va såå hungrig. Sen var kl 8. Och då kändesde för sent för att gå plus att jag va så himla trött. Orkar nästan aldrig göra nånting på helgerna längre. De sliter att jobba och gå heltid i skolan varje dag! Va så härligt väder idag. kallt men lagom kallt och friskt, med klar blå himmel. Va så skönt att inte slänga sig på cykeln och cykla till jobb. Att bara ta de lugnt och gå i stan idag va helt underbart. Åh det finns så mycket fint som jag hade kunnat handla! Men den som spar den har. Imorgon ska jag handla en flamenco kiol som vi måste köpa till skolan som jag fått av mamma, pappa & mormor. Låter kanske som många på en kiol men den är faktiskt dyr tro de eller ej.
Så imrogon när vi vaknat ska vi gå i stan hela dagen, bara njuta av ledigheten och ta de lugnt. Nu blir de greas anatomi och skippo. Ha en trevlig Fredag kväll. Själv tycker jag att den är bäst hemma i soffan idag! (imorgon och på söndag)

Klem klem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback