godnatt

Dansföreställnigen va helt otrolig idag på Operan. och operan ska vi inet snacka om. så stort och så sjukt fint, de är helt nybyggt.  Vi satt högst upp. så obehagligt de va, fick höjdskräck. Det var otroligt högt upp iallafall anar inte hur många meter! Dansen va så grym, vilken konst blev helt berörd. Det är den bästa och finaste dansföreställningen jag nånsin sett. Dem va så sjukt tekniska och scenografin va grym! Inte konstigt att biljetterna kostar 900:- Det hade jag lett kunnat lägga för att få se den igen, De va en upplevelse.
Efter föreställningen gick nästan hela klassen hem till Maria. Gick inom KIWI för att handla godis, chips.. Sen när vi kom hem till Maria va nästan alla hungriga så vi beställde 2 pizza och fick de kört hem till maria. Vet ni va de kostade för 2 pizza? 500!!! Herre gud ... haha de e helt sjukt. men som tur va så va vi 8 som delade på de så de blev bara 70 var. Det är helt sjukt ju, haha rena rånet! Men de va gott iallafall & vi blev mätta. Snacka mest skit hela kvällen. Hade jätte trevligt. Nu är vi hemma och jag har en pipandes Savannah här bredvid mig som inte kan va utan mig i 1 sekund när jag é hemma! Imorgon kommer det att bli taight. Julbalen börjar kl 18.oo och det är dresscode. Ska ha en klänning från i somras som jag fick av pappsen i Gran Canaria. Det ska bli så kul. Ska börja göra ved oss kl 3. Kommer kännas knasigt att göra ved sig på söndag eftermiddag! Ska bli såå kul. Har sovmorgon på måndag! godnatt på er



Operan, man kan gå över hela taket på operan på dagen!


utsikten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback