16 november

Kan inte fatta att det redan ær 16:e november. Hallå var tog oktober vægen?
Nu sitter jag på jobb. har den sista timmen kvar nu inna jag får cykla hem och æta, e såå hungrig. Ær alltid de på jobb. dagens ilandsproblem. Har varit inne på spektrums hemsida nu hær i norge kollat va de ska bli før konserter och så. Det ær typ som blogen i sthlm. Dem har en massa hela tiden. Backsteet boys kommer hit nu i december. dem hade varit såå kul att se. Man kan ju alla låtar. Sen kommer disney one ice i januari det tænkte jag faktiskt gå på kostade bara 200:- det ær ett mer rimligt pris før en student. Fast det beror ju på om jag får med mig Lisa eller någon annan. Sen kommer Peter Jøback och har julkonsert i December också. Åh va jag hade velat se de. Han sjunger så fint och åplus att det hade varit en massa julsånger, så mysigt. Men de ksotade 500:- tycker de e lite mycket før och va peter jøback.

Nu ær det bara 30 dagar kvar tills jag får komma hem till helsinborg på jul love nu. Ræknar dagarna hars krivit ner dag før dag i min kalender. sak bli så skønt att komma hem. får se fredde och bara vara hemma hos mamma høra livet som mina syskon før och ligga med cher och mamma i soffan, Ska bli så skønt att komma ur sina rutiner också.
I helgen har det varit fullt upp. ahr fotat så ska få tid och lægga in bilderna också. Har varit i stan. køpt ett par tåspets, deme  så fina. Och varit på fest hos maren och pyjamasparty på bårdar. Har hænt galet mkt denna helgen. Ska vila hela næsta helg.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ska bli så skönt att du kommer hem. vi saknar dig hela familjen.Det är så tomt utan dig. Vi älskar dig . Räknar också dagarna. Kram Mamma

2009-11-16 @ 23:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback