Tisdag



Godmorgon godmorgon, då va man hemma i helsingborg igen ja. Känns super härligt, det är så fint & mysigt i lilla helsingborg på sommrarna, har saknat der mer än vad jag trodde. Förra veckan var perfekt, hela veckan va jätte rolig, på måndagen hade vi vår sista jazzlektion med vår modern lärare, det va helst sjukt kul. Sen på tisdan hade vi avslutnigsmiddag, spelade laserdome och åt på restaurang på kvällen. Sen åkte jag coh lisa natt tåg till göteborg. Gick i stan hela onsdagen och på torsdag var det audition för balettakademiens yrkes linje, gick inet som jag tänkt mig, men men ibland får man ett nej och ibland ett ja , sånt e de. Så på fredan gick vi på liseberg jag & lisa, vädret va inte på tipptopp men det gjorde inget i och med att vi köpt 2 dagars åkpass så vi hade hela lördagen kvar också. Hela lördagen spenderade vi på liseberg också. På söndan åkte jag hem till helsingborg tidigt, hant med swebuss på 2 minuters marginal. Sen var det bara att tuta och käka, kom hem till ett regningt helsingborg bland massa fullegubbar på knutan (det hade ju varit lördag) där mamma stod och väntade på mig bland taxi bilarna. Hela söndan var jag bara hemma och mös. Igår kom Anna till mig kl 3. vi åkte in till gröningen för att ta igen all tid vi missat. Sen blev det väla med mamma & idag ska Anna hämta upp mig sen ska vi åka in till gröningen och steka! Efter de ska jag hem till maria & vi ska trixa och fixa med hennes nya system kamera lät det som, det blir kul. Sen blir det bingen! Imorgon är det redan onsdag, På torsdag är det balen här i helsingborg, ska springa och titta på de, de va ju 2 år sen sist!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är din vita mjukisdress köpt?

tacksam för svar ! :)

2009-05-26 @ 16:52:26
Postat av: Anonym

jag har beställt den på H&M hemsida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback