natti natti

Vilken lång dag, jag gillar långa dagar. Känns som man hinner med mer än vanligt då fast det är dem långa dagarna man inte gör någonting, idag var jag med mirre när hon sminkade 3 tjejer till deras projektarbete , sen har ajg i inprincip bara suttit hemma och inte gjort nånting, har fått dille på pasians (kungen) så kul gjorde klart en på kanske en halvminut, rekord tid! Anna är helt lost på de. Imorgon kommer Anna till mig med sin lilla micra ska köra in till stan & kolla på balen sen ska jag med henne hem, ska ha massa godis och onte tree hill kväll, sen ska jag sova där. Ska bli såå mysigt, måste börja kolla på vänner snart också från säsong 1, ska göra de med anna i sthlm tänkte jag, hon är ju en riktigt friends nörd! Inte för att det är något fel med de inte. Önska jag va en jag också! Imorgon ska de regna, kollade smhi innan idag , stackars dem som ska gå på balen! LISA jag saknar dig, hur ska jag klara mig i 2 veckor till utan dig. Gaaah^^ kommer bli tokig! Sthlm nästa.. .


Jag & Anna för ca 2 år sen

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej, följde din blogg stenhårt innan men sen blev det så mycket så jag hade inte riktigt tid men jag har börjat kika in här igen nu och inser att jag nog missat endel.



Har du bestämt dig för vad du ska göra nu? Linje osv..?

Är du inte tillsammans me Fredde längre?



Hoppas på ett svar men accepterar om jag inte får det =)



Ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback