Måndag



Har inte skrivit på ett bra tag nu , men har inte riktigt haft ngt att skriva, har jag egentligen inte nu iheller men tänkte skriva om helgen lite. I Fredags kom Fredde Vi var och tittade på en dansföreställning av kjell, som våra danslärare var med i. Efter de gick vi till hemma kväll handlade godis åkte hem och bara mös. Sen blev det lördag & jag var uppe med tuppen i & med att jag & Nina skulle jobba som "dörrvakter" och släppa in alla ungdommar som skulle inte för ljussättning till alla deras kvällskurser, det kom och gick folk hela tiden & i och med att vi va två så kunde vi tjuvtitta ¨på repen då & då. MONKI har öppnar i umeå HALELULIA, fast lite för sent för nu flyttar ju jag!! Attans, var där inne och gick en runda och drömde mig bort. Är tyvärr stenpank, men men jag överlever, som tur är har jag helt underbara föräldrar som hjälper mig, mamma tankar på min mobil ibland bara så från ingenstans, pappa köpte träningskläder till mig förra veckan som jag kommer behöva ha till föreställningen och så. Visst är dem underbara!

När jag slutat halv 7 på lördagen, efter att ha suttit i 11 timmar på IDUN teatern och släppt in ungar så kom jag hem precis till middagen, den var inte riktigt lyckad Fredde, men det är tanken som räknas. På Söndag skulle jag ta bussen in till stan för att kolla på föreställningen som hade repats hela lördan. (Det är alla kvällskurser som finns på balettakademien som får visa upp en kombination var som dem repat in under terminen, en våravslutning kan man kalla de) Hade gratis inträde till båda föreställningarna i & med att jag jobbat dagen innan. Men bussen gick inte som jag hade tänkt mig så jag fick ta freddes cykel & cykla in till stan, tog knappt 10 minuter. Härligt väder var det också. Väl framme stod Nina runt hörnan och väntade på mig & förväntansfulla dansare hoppade runder överallt bakom scenen. Vi fick sämst plats i och med att man hade placeringsplats på biljetterna man köpt, (vi hade inga i och med att vi fick gå in bakvägen gratis) Så vi fick ta första bästa plats! När det var slut runt 1 tiden så tog vi en promenix i stan med dansgänget som var med från vår klass & käkade, sen gick vi tillbaka för att kolla genrepet på andra föreställningen & för att få bättre plats som började kl 3. Sen mötte Fredde mig i stan för att hyra film, det blev flyga drake (eftersom jag läst boken) , my sassy girl & in drugrs. hant bara se en i och för sig sen somnade vi båda. Idag har jag varit hos läkaren och gjort EEG, varit i skolan hade balett stång & rep. Imorgon har vi fyspass och rep i 3 timmar, är så drygt att bara repa och repa! Men de behövs för på söndag e de förställning! Yeeah! Sen nästa vecka är det audition i GBG, och det bli liseberg med Lisa, tiden springer iväg! Fredde packar för fullt i köket ska ta och titta efter hur det går sen ska jag slänga i mig ngt att käka innan jag svälter ihjäl. Ha en mysig måndagskväll. Färjan går kl 20.00 Inte för att jag brukar se de, men såg nyss reklamen på tv !

Puss & kram







Kommentarer
Postat av: Becca

jaaaaaao men varför inte? :D alltid lika roligt att träffa nya männsikor sådär!! Hör av dig då vetjja, kan ja visa dig Norrköping runt :D?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback