Måndag

Ja idag har vi haft samtal med läraren vi har i modernt, sen hade vi sista danslektionen, helt galet så kul det var! Vi hade jazz och gjorde en massa galna sparkar , hopp och allt va det var, kommer sakna dansalen och lärarna så himla mycket, helt fantastiska lärare, ni som vill arbeta inom dansen i framtiden eller bara utvecklas, SÖK TILL BALETTAKADEMIEN I UMEÅ, det är en super bra linje, lärarna är underbara och man utvecklas jätte mycket. Är mer än nöjd med detta året, det har varit helt fantastiskt! Tveka inte att söka, ett förberedande år kan inte bli bättre än såhär och för er som hellre vill söka i sthlm eller gbg, varför? umeå är en studentstad, partajj jämt och det är bliilgt att bo, massa med studentägenheter, cykelavstånd till allt och linjen är CSN berättigad och på heltid. Gå in på hemsidan www.folkuniversitetet.se. Sök IDAG!
80% av deras elever går vidare till högre studier som dem velat gå!

Vill ni fråga något om linjen så kan vi få ställa dem nu så svarar jag på dem i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur söker man? Är det genom audition? Krävs det ngra spec krav när man söker, spec dansstilar ex? Vad visade du upp? :)

2009-05-19 @ 13:46:26
Postat av: Anonym

Hej är du och fredde tillsammans fortfarande ? :)

2009-05-20 @ 17:23:27
Postat av: Sandra

kan man börja där trots att man inte dansat mkt innan? eller måste man ha balett och allt i bagaget?

2009-05-23 @ 12:35:19
Postat av: fredrik

min mobil blev stulen på en buss terese jag får inte tag i verken din pappa, din mamma eller mina föräldrar´. och jag tänker bara på våra sms, jag somnade på en buss pga trötthet och nu är den borta. och jag får inte tag på någon.. så du vet att den är borta. älskar dig.

2009-05-24 @ 03:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback