lördag



Godmorgon, igår vaknade jag och lisa alldeles för sent , inte förens vid 11 tiden, jobbigt att vakna så dent, men vi behövde sova ut efter kvällen innan, valborg.  Vi käkade frulle och satt på balkongen, sen åkte vi in till stan käkade glass och bara slappade. Handlade massvis med godis sen åkte vi hem och käkade mat och jag slingade lisas hår med blonda slingor, samma färgf som jag brukade använda mitt. Efter det skulle ju talang börja , men humorgalan hade tagit över så vi kollade på benjamin buttom , brads film istället och eftersom att det är så himla lång, orkade vi inte se hela.. Idag ska vi se fortsättningen , tänkte ställa mig och göra våfflor nu, mm mums med banan & glass. Sen ska vi hitta nånstans att sola, nån kulle där vi kan ligga i lä. Såg en massa barkroppade människor igår som va utspridda överallt och solade, Tänkte få lite färg till föreställningen som äger rum om 2 veckor. Sen ska vi till Ba och träna solot. Nu har vi bara 2 veckor kvar här uppe. De e helt sjukt som tiden går! Ikväll är det robinsson !! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad har hänt med din pojkvän? Tycker aldrig han är med nånstans.. Har det tagit slut?

2009-05-02 @ 11:00:01
Postat av: Lotta

Gud vad söt du är i ditt röda hår.

2009-05-04 @ 19:50:38
Postat av: Anonym

du är så sjukt charmig!

2009-05-04 @ 21:19:44
Postat av: LindAh

gud va fint ditt hår är tirre, du passar verkligen i det!

Postat av: LindAh

tirr, vem har designat din blogg? jag vill göra om min och din är skitfin.

2009-05-13 @ 11:43:54
URL: http://lindahbadom.blogg.se/
Postat av: mime

GOSH vad fin du är :D

2009-05-20 @ 22:26:51
Postat av: Becca

gud vilken fin bild :):) skitsnygg!

2009-05-25 @ 09:50:37
URL: http://refre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback