Lördag

Godmidda!
Dem lovade faktiskt 30 grader idag, Det är varmt, men inga 30 grader, och himlen har blivit övertagen av moln, det är ju inet lönt att lägga sig och sola när det finns så mycket moln, trist! Kom hem för ett litet tag sen, sitter vid datan nu och lyssnar på musik på spotify, super bra program, där finns verkligen allt. just nus pelas Missy Higgins. Ikväll kommer Anna till mig, vi ska göra oss i orning till Anna & Elin födelsedagsfest. Sen blir det utgång antar jag! va länge sen jag v ute, gick inte alls ut i umeå, skolan tog dö på en, jag & lisa fick drick en massa kaffe för att orka se en film efter 10. Haha , vilka tråkmånsar tänker ni säkert, men de va super så vaknade vi med tuppen och hade hela morgonen på oss att kolla vidare på filmen, dricka massa te och snacka skit om alla vi störde oss på. hahaa! Nu börjar jag vända på dygnet kan va uppe till 1 och sova till 9. Rätt skönt, är inte kul att vakna och somna först av alla. Inatt blir nog en lång natt så kanske, kanske jag blir som alla andra. Vaknar förmodligen vid 10. Men 10 de känns som nästan för sent, då har man sovit bort halva dagen känns de som. Äsh de e knasigt de där med morgontider, alla har vi våra rutiner. Igår färgade Anna mitt hår med en toning, det blev kanon, precis den färgen jag hade när jag först färgade det rött. Nu sk ajag alltid köra med den toningen tills jag tröttnar , för toning sliter ju inte, det är bara som en behandling, (inpackning)

Snart måste jag masa på rumpan och pallra mig bort till maxi, ska handla kattgodis till min bebis & tonfisk, för det älskar hon. Sen ska jag handla frimärke och skicka iväg brevet till ackis i sthlm. Det ska vara dem tillhanda senast 11 juni, Brevet har legat klart i min väska nu i snart 1 månad, varför gör man alltid allting i sista sekunden. Man gör det bara kompliserat för sig själv. Gaah^^ blir tokig, men idag ska jag skicka de, lovar att jag kommer köpa frimärken men glömma breven hemma, så typiskt mig, ack ack! Nej, nu börjar det bli ointressant! Ha en trevlig kväll!

Lisa jag saknar dig massor!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG SAKANR DIG MED!! varför va som alla andra när du är bäst som du är!

snart är det Stockholm!

2009-05-30 @ 19:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback