everytime and everywere


Elin & Anna i lördes


Sitter i köket med mamma nu med våra datorer, har sjungt för fullt till carola på spotify, GES och allt va de va man lyssnade på när jag var liten. Känner mig nästan lite hes nu efter denna omgången här hemma i köket! Annars lägger jag pasians, kungen. Har blivit helt fast! Kan inte sluta iheller när jag väl börjar. idag har jag solat lite på gården, har faktiskt fått lite färg på axlarna, vågade inte sola i mer än en timme. Sen cyklade jag till stan & mötte Carro & aleks, vi käkade på gröningen, sen cyklade jag hem igen, för det började bli kallt. Sen har vi ätit glass och jordgubbar här hemma, men nu har jag suttit vid datan för länge , börjar kännas i ögonen. skulle stängt ner för länge sen , tänkte läsa ut dem sista 20 sidorna jag har i steig larsson - luftslottet som sprängdes. Gör det imrogon innan Anna kommer till mig 11, vi ska steka på gröningen, sen ska jag färga hennes hår & hon ska sova hos mig. Nej nu e de verkligen på tiden att jag stänger ner, tänkte bara säga natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback