Söndag


Hemma från höstlovet
(carro, jag & Emelie)


oH idag har det hänt stora förändrinagr , jag har skaffat facebook. det var nog på tiden, jätte roligt är det har laddat upp en massa med bilder nu också, så kna man ju ha koll på vad människorna i helsingborg gör nu för tiden också, Så jag inte fastnar i min lilla glasbubbla här uppe i umeå. Idag har det varit 1+ grad uppe i umeå, de ni , det är stora framsteg, och snön smälter mer och mer. Fast att det snöade igår kväll. men de la sig aldig.
I fredes va vi coh kolla på bio män som hatar kvinnor lisa sov här och igår va vi & träna på eftermiddan, vi hade bokat salen för att öva på vårans solo, fast de gick inte så bra för min del, hade noll inspiration. Tråkigt! sen fixa vi oss och gick över till Elin som bor precis vid mig. Vid 8 kom alla dem andra & det blev "barnkalas" hade fiskdamm coh tårta, jätte mysigt va det och så kollade vi såklart på Robinson! Sen blev det bingen va skit trött vid 10 tiden. Det är inte lätt att va dansare  må jag säga! Sov nästan 10 timmar , gjorde scones i morse och skaffade facebook. Sen gick vi till Maxi tog en latte i solskenet och veckohandlade! Nu har LIsa åkt hem efter en hel helg tillsammans känns det väldigt tomt nu. Har satt in ugnspannkakan i ugnen och Fredde kommer hem ikväll , tills dess ska jag göra tacopaj som överaskning så jag hoppas han är hungrig när han kommer! Imorgon är det skola, på tisdag ska jag på 1 h massage, gaah^^ kan det bli bättre?! Har bokat resa hem på påsklovet nu också, kommer v 15 saknar er så mycket där hemma! Sen är det bar tillbaks coh ladda batterierna och då är det inte många veckor kvar.

Kram på er !

Kommentarer
Postat av: Josefine

gud vilka söta valpar:) och din blogg är jätte fin:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback