onsdag

På onsdagen fick jag solat i nån timme, tills pappa kom ut till poolen & berättade att de var marknad i närheten av vårt hotell. Så jag gick upp bytade om och vi började promenera mot marknaden.


hotellet


Me


Det blev bara jordgubbar på marknaden men jag fick ett par skor från en butik vid vårt hotell. Fina va ?
Flip flop är så himla bra!


Våran bamse pool


eftersom att vädret inte va så bra så åkte vi till 2 till shopping center , det var pappa som aldirg fick nog av all shoppingen.


jag & min kära far


Åt på restaurang


På kvällen gick vi till stranden coh satte oss på en restaurang och kollade på flameco uppträde


& Elvis


kvällen avslutades med en dans, sen blev det bingen

Kommentarer
Postat av: alice

HEJ!

den är från märket resteröds, men köpt på concept i helsingborg. :)



hur e de uppe i landet btw? :)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback