Lördagen , första dan

Nu när jag har lite tid över ska jag ägna den åt bloggen så ni får se all bilder som vi tagit & veta hur vi haft de i Grancanaria jag & pappa. Tänkte berätta om vaje dag lägga in bilder och så , så ni hänger med. Efter 4 timmars sömn steg vi upp mitt i natten på lördagen för att va på flygplatsen i god tid. Flyget skulle gå 6.30 efter att vi körde fel ett antal gånger i Malmö innan vi tillslut kom rätt till flygplatsen hade det blivit en lång kö til inchecknigen. Mamma körde tillbaka hemåt och jag och pappa väntade och vänta i kön. Sen släpper dem bomben. Planet skulle bli försenat ttill 2 i eftermiddag, ush och fy det vill säga 8 timmar . Va gör man på Malmös flygplats i 8 timmar!? Men vi chekade in våra bagage & sprang runder i affärerna en hel del, luktade på en massa parfymer & försökte sova på dem obekväma sofforna , men det gick inte. Guud va jobbigt det var!



Pappa vid restaurangen, solresor bjöd oss på lunch och frukost som tack för att vi väntade


Jag köpte mig en bok (min bästa väns dotter) , den är galet bra!! Sysselsatt mig med den en hel del!


Tilslut efter 9 timmar lyfte planet


När vi äntligen landat lämnade vi grejerna på hotellet och gick in till stan Kashbar, där vi satte oss på en bar , den kvällen såg jag ut såhär, blek och trött! Det blev bingen för mig sen, ladda inför en soldag imorgon. Men pappa festade vidare på nån club i stan. Hey GC, vi hade anlänt!!





Kommentarer
Postat av: Marie

Min bästa väns dotter är så himla bra :) Har också läst den, går inte att sluta när man väl börjat! Ska bli kul o se fler av dina bilder från GC om du tänker lägga ut :D ha de kanon

2009-03-09 @ 22:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback