lördag

Godmorgon.
Somnade tidigare än planerat, skulle se hela finalen av lets dance, men somnade fter att layla och magnus hade gjort 2 nummer var. Får se reprisen på söndag. Har kollat på 2 avsnitt från OC sen jag vaknade och käkat macor med tacosmak. Nu börjar säsong 4 bli bättre, har i inprincip mått dåligt av dem 3 första. Solen skiner i umeå , vi har klar blå himmel så jag & Savannah ska gå på en promenad om jag får uoo henne från hennes skönhets sömn tänkte jag. Sen ska jag till skolan har bokat salen i ett par timmar för at öva på mitt solo som ska visas nästa vecka på fredag. Det ska filmar så det blir lite pirrigt! Efter träningen ska vi käka bakad potatis med skagenröra hade jag tänkt. Men först ska jag byta om och slänga på mig skorna och gå ut och gå med Savannah! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag mår så bra av att läsa din blogg. vet inte varför men vissa kvällar när jag får en klump i magen så försvinner den halvt av enkla grejer som du skriver. du borde skriva oftare :)

2009-03-29 @ 23:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback