Lördag i sthlm


Jag i somras på mitt hemmaplan hos mammsi, gud vad jag saknar de!


Godmorgon! Nu sitter jag vid annas datorn, lisa sitter och kollar igenom sin miniväska och anna plattar håret, snart ska vi ner til stationen och ta tåget till espresso house det ska bli lyxig frukost idag. Igår gick vi coh handla tacos och läsk på hemköp sen kolla vi lets dance och efter det blev de en lång och dryg monopolrunda, vi hade bara hus på en gata var . Riktigt seg runda va de faktiskt och Anna vann! Köpte 3 dagar kort igår till tunnelbanan, 200 spänn. Jisses så dyrt det är. PANIK! Idag ska vi träffa elin, halndal på dans & gymshop och lite sådär. Kanske blir än sväng inom monki med bara för att drömma. Ikväll är det melodifestivalen den ska vi se hos Lisas klasskamrat!

puss & Kram

Imorgon är det audition!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah okej :)

ja, har mejlat henne och så. hoppas på det bästa, men du& mirre är mega duktiga. har sett er dansa och så!



allt bra annars då?

Postat av: Anonym

så söt du är teresé, längesen man såg dig nu! ;/ hoppas du har det bra och att skolan går bra. kram.

2009-03-15 @ 23:41:26
URL: http://sanija.blogg.se/
Postat av: lotta

Gud vilken läckerbit du är.Brun och grann. älskar dig saknar dig mamsingen.

2009-03-16 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback