Fredag

Heej
Igår såg jag klart på säsong 3 av o.c , Guud va de är bra , men jisses som de slutade! Vet inet om jag klarar av att se 4:e säsongen nu utan marissa, tyckte i och för sej inte om henne, hon va kass skådespelerska. Meen hon e ju en del av serien, stackars ryan , ush och fy!! Sen fick jag packat en hel del igår också. Har köpt en ny resväska som va på rean. En rosa ! hihi den e superfin! Idag bär det av till sthlm, jag & Lisa landar på efermiddagen sen kommer Anna och möter upp oss på centralen, då blir de förmodligen kramkalas sen ska vi hem till henne piffa upp oss lite också blir det utgång med en del av hennes klass tror jag att det var. På lördag har jag och lisa planerat att vi 3 ska äta frukost på espresso house, de finns ju inte i umeå och jag har pratat om deras frukost sen jag flyttade hit. Sen ska vi till dans och gymshop, träffa Elin och nån annan snubbe , ( kompis till Lisa ) På kvällen ska vi se melodifestivalen, Finalen! Har inet riktit bestämt mig för vem jag hajjar på & på söndag sker de. Då är det audition till baardar i oslo som vi alla 3 ska gå på och marie från min klass. Kommer hålla på hela dagen! Ska bli så kul, är råtaggad! Antar att jag inte kommer hinna blogga i helgen, men kameran ska med så tar jag igen på bloggen va jag missat på måndagen. Och fortsättning följer på GC resan! Snart ska jag till skolan och öva på mitt solo innan vi börjar , idag har vi modernt & dancehall i skolan. Igår började vi med koreografin till slutföreställningen den kommer kicka ääs! haha. Puss & Kram ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback