Fredag


Jag & Anna i Sthlm på Sandy´s

Idag har vi haft modernt & dancehall. Vi började öva på våran battle som vi ska h med i numret på våran slutshow. Fick lära oss jump and splitt idag, det var annorlunda men skoj, så de fick bli vårat crues grej. Sen hade vi eget arbete, men eftersokm jag hade planerat en storstädning inna jag skulle möta lisa i stan så fick jag åka hem efter dancehalen.  Städade i över 2 timmar. Och det är s rent nu. Jätte skönt att ha de såhär fräsht, tvättade golven 2 ggr och damsugade och torkade av i inprincip alla dörrar och allt som vi har i lägenheten. Lisa ska sova här hela helgen, Jag mötte Lisa i stan kl 5 idag. Vi såg män som hatar kvinnor på bio, den va verkligen jätte bra! Nu är vi hemma hos mig & dricker kaffe så vi ska orka hålla oss vakna längre. Imorgon har vi bokat saken i skolan så vi ska träna i ett pra timmar på vårat solo som snart ska visas upp om 2 veckor. Sen har Lisa & Elin födelsedags fest ihop i & med att båda två fyllde år i onsdes. Imorgon är det dresscode tema - (klänning, kiol) & så blir det fiskedamm också! Det ska bli kul så jag har fullt upp i helgen, ska försöka hålla er uppdaterade också! Ha en bra helg .. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback